Kontakt mig på min mail: Cimmiedoktor@live.dk


The secret



8 kommentarer:

  1. Elsker din blog! Jeg følger dig. Kram

    www.annaagatheag.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Din blog er bare fantastisk:D Følger dig.
    Juleknus Anna<3

    http://anna-shion.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Hej Cimmie, super fed blog du har!:-)
    Hvilket kamera er det du bruger og hvad er det for en effekt der er på billederne?;-)
    //Mette

    SvarSlet
  4. Jeg bruger et Canon 1000D
    Det er en effekt jeg vælger på PhotoScape som hedder Cellofan :-)

    SvarSlet
  5. Fed blog! Du er meget velkommen til at smutte forbi min og blive fast læser! (-:
    www.life-a-life.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Super flotte billeder. Elsker effekten! Lovely blog btw. er nu fast læser!

    // andreaboemgren.blogspot.com

    SvarSlet

Tanker.