Kontakt mig på min mail: Cimmiedoktor@live.dk


Just another day

Har jeg nogle sinde fortalt jeg at jeg har bøjle? Tror jeg faktisk ikke, for jeg har altid lukket mund på mine billeder! Men her ser i det så, jeg har haft den på et ét år præcis i dag! Jeg har fået af vide af min tandlæge at jeg ca. har 4 måneder tilbage så det er jo bare rigtig fedt! Har i hørt at Kidd stopper da det i starten bare var en joke? Men at han starter musik igen men som Nicholas Westwood i stedet for! Og har i så hørt at Beyoncé fødte her for nogle dage siden da hun skulle have et barn med Jay Z? JEG glæder mig i hvert fald til at se det barn! Men fortsat god dag! PS. Der kommer Give Away om nogle dage!
OG HEY! HVIS DET SKULLE FRISTE NOGLE SÅ ER DER EN GIVEAWAY PÅ EN BLOG JEG FØLGER MED EN CHANEL NEGLELAK! DEN ER SUPER FED! VÆR MED: HER

3 kommentarer:

  1. Åh, du er virkelig en smuk pige, Cimmie!

    SvarSlet
  2. Tak, for at du er fast læse på min blog! er da selvfølgelig også blevet fast læser af din! du spurgte mig hvordan jeg lavede billeder med flere billeder sat sammen! det har jeg nu forklaret på det indlæg du skrev på, på min blog:-))

    //Monica Liv

    SvarSlet

Tanker.