Kontakt mig på min mail: Cimmiedoktor@live.dk


Who knows

Hej derude, så kommer der endelig tekst! I dag var jeg desværre til begravelse.. Min gamle engelsk lærer på 62 år, hun fik kræft for lidt under et år siden. Vi havde haft hende siden 2 klasse så jeg tog med til hendes begravelse i kirken, ikke kun fordi det lige var hende, men jeg synes bare begravelser er så smukke, hvis i altså forstår mig! For selvfølgelig er det ikke godt, men bare alle de blomster, den hvide kiste og det, og da det er meget sjældent jeg kommer med til en begravelse så jeg tog med..
Og så ville jeg lige sige tusind tak for de 101 dejlige faste læsere jeg har fået! 

4 kommentarer:

  1. Hvor ser du sød ud på dine billeder. Du har en super fed blog og elsker dine billeder. Er selvfølgelig fastlæser Håber du vil tage et kig på min blog og evt blive fast læser
    http://karolinefodgaardhansen.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Hej Cimmie!
    hvor er det en fin blog du har, og hvor er du køn! Er fast læser, og ved at mange spørger om det her, men vil du lige tjekke min ud? er ny med det med at blogge, og vil gerne have en ærlig mening fra en jeg ikke kender personligt...
    http://elisabethsondergaard.blogspot.com/
    Xo

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet

Tanker.