Kontakt mig på min mail: Cimmiedoktor@live.dk


Drake - Trust Issues

Hej derude, jeg har fået opfordringer på at ligge noget musik ind og sådan så her er en lille chill sang til en kedelig søndag! Jeg synes selv den er super god og håber da også i kan lide den! Jeg tror jeg ligger nogle billeder ind i morgen for det trænger der vist til at komme! Men hvordan billederne kommer til at se ud, ja det aner jeg virkelig ikke! Jeg er begyndt at bruge Instagram og det kunne være fedt hvis i ville kigge forbi min: cimmiedoktor. Og hvis i ikke har det så får det for det er fedt hvis man kan lide at tage billeder eller bare se en masse fede billeder som folk ligger ind, det kan downloades må de fleste smartphones! Hyg jer derude!

5 kommentarer:

  1. hej
    kan man få det program gratis og hvordan? :)

    simonemadsen.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hvis du har IPhone kan du downloade det gratis via AppStore. Hvis ikke så skal du gøre det samme sted som du downloadet spil :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. okay tak og fed blog du har :)

      Slet
  3. Fed blog du har dig! :-)
    Jeg er selvfølgelig fast læsere, vil du måske kigge forbi min blog? :-)

    Knus
    //live-laugh-love-linh.blogspot.com

    SvarSlet

Tanker.