Kontakt mig på min mail: Cimmiedoktor@live.dk


The moment when you feel wasted

Hej derude, jeg er virkelig ked af at jeg næsten aldrig blogger mere! Jeg synes også selv det er træls! Men jeg er virkelig tømt for ideer og jeg aner ikke hvad jeg skal tage billeder af eller noget som helst! Så jeg vil virkelig bede jer om at skrive nogle ideer i kommentar feltet eller maile mig det! Det kunne være rigtig dejligt for jeg vil jo rigtig gerne blogge til jer men det er jo lidt svært når man ikke lige ved hvad det skal være om.. Så her får i bare lige et hurtigt billede af mig der var lidt wasted i går, med mine dejlige briller som jeg aldrig går med udover når jeg skal læse og går derhjemme! 
Håber virkelig meget at i gider skrive nogle ideer og hjælpe mig lidt!

11 kommentarer:

  1. fed blog:) hvad med lidt om noget musik? knus amalie
    http://www.amalie-gammicchia.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Tak for det! Skal jeg nok finde ud af!:-)

    SvarSlet
  3. Vildt fed blog, Elsker dine billeder.. Du kunne jo lægge nogen flere billeder ind. Hvad redigere du dine billeder med? :-)

    Knus!

    SvarSlet
  4. Tusind tak! Ja men jeg ved jo ikke hvad jeg skal tage billeder af ?:-)
    Jeg redigere dem med Picasa 3 :-)

    SvarSlet
  5. du har en virkelig fed stil Cimmie ! Jeg kunne vildt godt tænke mig mange flere indlæg med hvor du køber dit tøj, da jeg er vildt inspireret af det :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Laura, tusind tak for de søde ord! Men da jeg næsten aldrig køber tøj er det lidt svært, men jeg skal nok gør hvad jeg kan!

      Slet
  6. Cimmie, jeg har flere gange lagt mærke til at du har virkelig en red hud på dine billeder. Ja jeg ligger meget mærke til små detaljer, haha. Men altså, renser du det specielt, eller er din hud bare generelt ren? Jeg elsker din blog, og det er en af min ynglings.


    http://bymettegravesen.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mette, jeg får nogle piller som du skal have på resept af lægen da jeg engang havde en mild form for acne men som er helt væk nu! Og så får jeg noget creme imod det men ellers ikke. Nogle gange redigere jeg også lidt i det :-)

      Slet
  7. Super fin og personlig blog du har dig. Måske du ville tage et kig forbi min og evt. blive fast læser hvis du bryder dig om den? :)

    Knus
    http://justanotherordinaryteenblog.blogspot.com/

    SvarSlet
  8. Du kan lave "dagens outfit" :-D

    kig på min blog:
    valeriyachirkova.blogspot.com

    SvarSlet
  9. Tak Ann Louise!
    Skal nok kigge forbi begge jeres blogge!

    SvarSlet

Tanker.