Kontakt mig på min mail: Cimmiedoktor@live.dk


We have all secrets



Hej derude, endelig er jeg kommet hjem fra Italien på ski og da jeg kommer hjem er mine Nike Run Free 2 endelig kommet med posten! På det ene billede ser de noget af det meget lyst ud og noget mørkt, men det er alt sammen  mørkt, det er kun p.g.a. blitzen.  I får nogle billeder af turen til Italien en gang i morgen.
Da jeg snart har fødselsdag, d. 28 februar, ville jeg være meget meget glad for hvis i gad skrive nogle ideer til fødselsdags ønsker da jeg ikke ved hvad jeg skal ønske mig! Måske nogle link eller noget! Det ville virkelig være dejligt hvis i ville hjælpe mig med det! I morgen smutter jeg i biografen med to veninder der hedder Cecilie og Amalie og skal se Lærkevej, jeg har selv set alle afsnitene og synes de var vildt gode så glæder mig meget til at se filmen! Har i set serien eller filmen eller vil i gerne og hvad synes i om den?
Hvis i har lyst er der også en fed giveaway på en blog som i kan deltage i HER men skynd jer! Den slutter mandag!

3 kommentarer:

  1. Elsker også selv lærkevej og har set alle afsnittene, så skulle selvfølgelig også se filmen - den er loge dom serien - rigtig sjov :-)

    Det er en rigtig fin blog du har og jeg tænkte på om bi skulle følges....sludder lige et link til min blog :-)

    Knus fra Julia - www.i-mine-oejne.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Lyder godt!
    Tusind tak, kigger lige :-)

    SvarSlet
  3. Super!:-)
    Det kunne være fedt, hvis du ville være fast læser!

    Knus

    SvarSlet

Tanker.