Kontakt mig på min mail: Cimmiedoktor@live.dk


Bye bye.

Hej Bloggen. Jeg synes det er på tide jeg laver dette indlæg, som i kan se har jeg ikke blogget i lang tid. Så i stedet for at blogge lidt en gang i mellem så har jeg valgt at jeg ville tage et måneds tid hvor jeg ikke blogger, plus, minus nogle dage så jeg har tid til at få nogle ideer og få taget nogle billeder i stedet for det her. Det ville hjælpe mig utrolig menet hvis i gad skrive nogle ideer, men ikke sådan noget som dagens outfit og sådan, mere sådan noget konkret noget med fx. tage billeder i en skov eller sådan noget! Det ville virkelig være dejligt! Men kig forbi bloggen igen d. 10 april og så håber jeg ikke i glemmer bloggen helt!
Farvel for en stund!

1 kommentar:

  1. Bloganbefalinger.. roomtour, vlog. Tage billeder i en skov, randers midtby, på havnen...

    annehalvorsen.blogspot.com

    SvarSlet

Tanker.