Kontakt mig på min mail: Cimmiedoktor@live.dk


Nitter





Jeg havde nogle shorts fra sidste år som jeg synes var lidt kedelige, så jeg købte 200 nitter til at sætte på lidt af hvert. Jeg synes selv det er rigtig fedt og håber i kan lide det! De nederste shorts var egentlig lange bukser fra Cheap Monday, men de var for løse nede ved mine læg, så mig og en veninde klippede dem til shorts, men de var også lidt for kedelige så dem puttede jeg en masse nitter på! Jeg har købt nitterne på Ebay.co.uk og du skal købe dem HER for 11,00 kr. for 50 nitter. På de nederste shorts har jeg ca. brugt 60 nitter, hvor jjeg kun har brugt 10 nitter på de øverste. Håber i kan lide dem!

2 kommentarer:

  1. Hvor er de fede! De vil jeg prøve. :-)
    Elsker din blog. <3
    xoxo

    wwwimineoejne.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hvor er de først shorts fra? - de er vildt fede og især med nitternen på! :-)

    SvarSlet

Tanker.